شبکه دیجی ساین

دیجی ساین شبکه ای یکپارچه و اکوسیستم تشکیل شده از اجزای فیزیکی و دیجیتال است که حداقل برای سه گروه اصلی از نقش آفرینان و اعضای اکوسیستم شامل صاحبان کسب‌و‌کار (انواع مرچنت‌ها)، مصرف کننده (مراجعه کننده) و تبلیغ دهنده منافع و مزایای مختص به هریک از آنها ارائه کرده و نهایتا به خلق ارزش‌های پیشنهادی مشترک برای کل اکوسیستم می‌پردازد.
دستگاه‌های دیجی‌ساین شامل سخت‌افزار و نرم‌افزارهای منحصر‌به‌فرد، انواع خدمات حضوری در نقاط مختلف اعم از کسب‌و‌کارها، رویدادها، انجمن‌ها، مراکز درمانی و تفریحی، باشگاه‌ها، انواع مراکز و ایستگاه‌های مسافرتی را با تکنولوژی‌های روز دیجیتال، تسهیل و تسریع می‌سازد.

فاز ابتدایی دیجی ساین در داروخانه‌های شهر تهران با شرح خدمات زیر، آغاز شده است:
قسمت کاربری
  • عملیات پرداخت الکترونیکی کلیه فیش‌ها و صدور اتوماتیک سند مالی
  • سفارش و فروش برخی از محصولات (فاز بعدی)
 رسانه اطلاع رسانی و تبلیغات

برای اولین بار در ایران داخل کیوسک‌های تعاملی دیجیتالی، یک پنل هوشمند پخش و انتشار محتواهای ویدئویی در بالای قسمت کاربری دستگاه‌های دیجی ساین، طراحی و تعبیه شده است.
از طریق این رسانه انواع محتواهای خبری، آموزشی، اطلاع رسانی و تبلیغاتی مناسب داروخانه قابل انتشار است که به مراجعه کنندگان برای تصمیم گیری و یا افزایش آگاهی در زمینه‌های مرتبط، کمک خواهد کرد.
نمایش انواع محتواهای تبلیغاتی برندهای مرتبط با داروخانه و کمک به افزایش فروش در زمان حضور مشتری (اعم از محصولات آرایشی و بهداشتی، مکمل‌های غذایی، تجهیزات و …)
نمایش انواع محتواهای آموزشی مرتبط با بهداشت و سلامتی (تیزر معرفی داروخانه، اطلاع رسانی محصولات جدید و …)

تیم اجرایی

حسین کاشانی

بنیان گذار و مدیر عامل

حمید حائری

بنیان گذار و مدیر IT

اسماعیل احتمالی

مدیر فروش

مسعود دولت کیا

مدیر مالی

محمد زرین

مدیر برند و توسعه کسب و کار

زهرا عباس پور

کارشناس فروش

علی رستمی

سرپرست حسابداری

سمانه عارف پور

کارشناس ارشد گرافیک

امید ایروانی

کارشناس نرم افزار

معصومه واحد دوست

کارشناس خدمات مشتریان

آناهیتا کورکی

کپی رایتر

بهنام یعقوبی

فیلمبردار و تدوینگر

سیما بشر

کارشناس فروش

محمدرضا عابدی

کارشناس پشتیبانی

محمد صدیقی

کارشناس پشتیبانی

کامیار جعفری

کارشناس جذب آگهی