داستان ما

مسئله چیست؟

لزوم مراجعه حضوری :

علی رغم توسعه ارائه خدمات و فروش محصولات به صورت آنلاین، همچنان و تا همیشه مردم مجبور هستند (یا علاقه دارند) برای دریافت بخشی از خدمات و محصولات به برخی از مراکز و مکان‌های فیزیکی مراجعه نمایند، مکان‌های اعم از مراکز تفریحی و خرید، رستوران‌ها، داروخانه‌ها، فرودگاه‌ها، ایستگاه‌ها، همایش‌ها و سمینارها، نمایشگاه‌ها، برخی از سازمان‌ها و نهادهای دولتی و …

لزوم به کارگیری نیروی انسانی در برخی از فعالیت‌های تکراری :

از سویی دیگر بخش عمده‌ای از خدمات حضوری به مراجعین از سوی یک اپراتور انسانی انجام می گیرد.
عمده این خدمات برای اپراتور کاری تکراری و خسته کننده است و برای مراجعه کننده گاهی ملال آور و زمان بر و برای مراکز ارائه دهنده خدمات نیز هزینه‌های زمانی و مالی فراوانی به همراه دارد.

لزوم اطلاع رسانی و تبلیغات در نقطه فروش (یا محل ارائه خدمات) :

نکته سوم اینکه در بسیاری از مراکز ذکر شده، از رسانه‌ها و ابزارهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی مثل انواع بروشورها، پوسترها و تابلوها برای راهنمایی مراجعه کنندگان و یا تشویق آنها به خرید یک محصول استفاده می‌شود. اما اغلب این رسانه‌ها و ابزار اثربخشی مناسبی ندارند و هزینه‌های تولید آنها بالاست. (به ویژه اقلام تبلیغاتی چاپی)

راه حل دیجی ساین

از سویی دیگر بخش عمده ای از خدمات حضوری به مراجعین از سوی یک اپراتور انسانی انجام می گیرد.
عمده این خدمات برای اپراتور کاری تکراری و خسته کننده است و برای مراجعه کننده گاهی ملال آور و زمان بر و برای آن مرکز ارائه دهنده خدمات نیز هزینه های زمانی و مالی فراوانی به همراه دارد.